شناسه خبر : 48347
سه شنبه 19 مرداد 1395 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار کاروان «زیر سایه خورشید" باخانواده‌های شهدای البرز

روح‌الله محرابیان  با اشاره به اینکه در حال حاضر2  گروه 5 نفره از کاروان «زیر سایه خورشید» در استان البرز حضور دارند اظهار داشت: این گروه‌ها در مدت 8 روز حضور در استان البرز 110 برنامه را در دستور کار خود دارند.
 
مسئول کاروان اعزامی آستان قدس به استان البرز با بیان اینکه این گروه‌ها شامل خدام و دربان بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)، یک نفر مبلغ و یک نفر مسئول گروه است، افزود: در سال جاری هدف آستان قدس رضوی رسیدگی به محرومان است.
 
وی با اشاره به اینکه غالب برنامه‌های این کاروان سرکشی به روستاها و نقاط محروم استان البرز است، گفت: حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در بین مردم از دیگر برنامه‌های آن‌ها است.
 
محرابیان با بیان اینکه بازدید از خانواده‌های شهدا با محوریت شهدای مدافع حرم در دستور کار کاروان قرار دارد، افزود: در استان البرز کاروان «زیر سایه خورشید» با جانبازان و رزمندگان مدافع حرم دیدار دارد.
 
وی با اشاره به اینکه سرکشی از بیماران در بیمارستان‌ها و زندانیان استان البرز جزو برنامه‌های کاروان است، گفت: بازدیدهای موضوعی از قبیل دیدار با کارگران و خوهران بسیجی در برنامه‌های کاروان قرار دارد.
منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi